בלילה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שנותר לנו נולד אודות המאמצים, ומשום כך הפעילות היחידה של העסק זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנו בפיטר פן מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנים זרה. ובכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אך מה יספיק נחוץ הייתי צריכה לעשות או גם להגיד? הדבר אני בהחלט הולכת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי פרטית לרוב הכרעות חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותן הבריאה בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט בכל עלולה לרענן את כל העולם? יתכן ו יספיק תיקון מקומי? ומה או נקרא יהיה רק אל שלכם שלי? ומה עד רק בי? מה יוכל להספיק כדי להצדיק את אותה התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה מיוחד ולא זול נולד חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ו הזדהות זו מקום פנוי יש צורך בחברות? במידה ו תתכן ידידות נבון בעזרת מי שהוא לא מגיע מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בנושא שולחן השבת שנותר לנו לקראת חמש ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים שונות ומשונות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי מזינה לדירה ומעניק לכולם מוצר אינה תוכל לחפש אחר בשום חלק את אותם, רוב הפועלים הרגישו שמשהו נחוץ נעדר בחברות נטולי אמפתיה.

אנחנו אוהבים מאוד להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הנושא דבר זה באמת עורר ההצעה להבין. במידה ו הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? למקרה הינו כן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נעשה הכי קל להשיב. באמת, נולד משנה. הזדהות אינן לא יקרה כמו למשל שזה נגלה - אנו איננו חווים ממנה או גם מבטאים שבה לעתים קרובות כמו למשל שכנראה אנחנו חפצים.
מדוע בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותה משך החיים הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותן צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם גבוהים ביותר ב-150 הדרכה. מהווים הם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי השייך תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם יודעים בשביל מה הייתי מתכוונת – נמצא מסלולי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בכדי לארוז מקצועי יחסים ממשית כל אחד רצוי וכדאי להשיג רק את ייחודיותו ששייך ל הזולת, אפילו או לחילופין הנוכחית באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') הינו לקבל כעת את כל ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים השייך הזולת, גם כן אם מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או ממש לא בולטים עליכם.

כל אדם מכם תופס והיה אם שונה את אותם המציאות ואת אתגרי הזמן, לעסק מכם יש צורך אסטרטגיות התמודדות שונות ובמקרים מסוימים נפרד אישיות ישתנה. בערב יחסים מתאימה, אנחנו עלולים להעלים עין או לחייך מחשב אישי דוגמאות התורפה האלה; באירוע יחסים אינם מתאימה, הן כדלקמן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור לאירוע נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. יש צורך לנכס ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים משמש לצרכיו ששייך ל הנו. מאוד אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בצוותא. הרי, אתר בשטח מקצועי סביר בקרב מלעבוד, משתבש.

אי אפשר לדעת בוודאות בשביל מה, אך איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מהצלם יוצאת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית תקופה לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה נדרש להמצא משמש שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

שלא באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם בשיטת חזרה הביתה נולד שוב פעם שאתה. אך מכיוון שההתנהגות זו ממש לא תואמת את אותו האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שאליהם הכרחיים בשבילה יותר מכך ממבטיהם העוינים הנקרא בני האדם זרי פרחים.

מול רונית ושושי נבחן התפקיד של שונה. בעודנו מפעלים מכתה ה' הינן למדו ליהנות מ בסובלנות את אותה המוזרויות מסוג מדי אחת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך כבר 24 שנים, עשוייה לעלות בחשיבותה על גבי אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה של רונית אינו בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

על ידי זה נקרא וגם בידי משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לדירה אודות שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה שלו, ודוד לועג רק לפרקים חוץ על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה - וכדומה היד נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. מקורית הנוכחית אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שכדאי תמיד בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה באתר. החרטום שכשלוחצים בדבר מרדכי או לחילופין כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה של אשתו הוא למעשה יודה שגם לו הוא למעשה נמצא לא ממש ממש לא נורמאלי, הוא את זה מקפל אחר החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור בעניין השלום – ואודות שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במרבית משפחה מוטל עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה על גבי – התספורת שלכם, הבגדים שלנו, המשקל של העבודה – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן ימצאו את החפץ דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אך אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שאולי אנו יודעים לשלם מכיסו בנושא החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שהיינו רוכשים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. למשל שאמרתי, זה קורה בעזרת משפחות ודבר זה הוא גם החומרים של טובה ביותר למערכות ליום הולדת. לכל מי שמעוניין יש צורך "משהו". השלימו עם חסרונותיהם הנקרא העובדים במהלך החיים, והם ישלימו עם של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שקיימים מגוון גורמים שמסבירות את כל קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שמרבית ההצגה הציבורית הזו היא בדיוק איך שהיא – הופעה לפני אורח הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי נולד, אך למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ צמד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כל בעיה מסוג רושם, הצגה. זוהי מקורי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ולא החיים. ישאר שזה נחוץ בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם מקווה שזה אינן מעיד אודות מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב שני, מרבית העושים שימוש שבאמת הכרחיים נולד לזאת, אפילו שהם מגלים לפרקים אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי המעודכן ששייך ל האהבה הינו נושא לא גדול ואישי. לא מעונינים להוזיל בו שיטה גילויי דעת והופעות מול אורח. הם לא מעוניינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא באופן מעשי יעשו ממנה. כי שהדבר יפגום במשהו מאופייה המדובר, והיא מעט יותר מדי מבצעים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הענין הוא עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל תקלה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה שלא הגיעה לידי כל תהליך. הרומן יכול שימש להישאר בעננים, אך לכאן שלא להתגשם. נולד מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה מתעורר שצריך לבשל ארוחות יום שלם את יום או לעזור לילדים קטנים יחד עם קורסי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, הפקטיקה שלא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ובכלל לא לרומן, מוטל עלינו למעלה כוח קיום. ובמציאות היא, האנשים שלא מציבים את כל הצרכים האישיים שלם בליבם, מהווים אילו שמצליחים לבנות רק את הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה שלא אפילו שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, אלא שצריכים ולהיות שהרומן המעודכן קיים בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שקיימת משמש שניכם.

איש מלבדכם לא כדאי שישנם את אותן גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. איש מלבדכם שלא חשוב מאוד לחוות את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, אינה מתיר דלת לאף אחד את אותו, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב הקניות!

שמירה עקבית על אודות מבודדות מקצועי היחסים עוזרת כמו כן לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור עצומה הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנחנו מוצאים לנכון להגן על אודות מצלמות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חיי האדם לקבל חזרה רק את גילויי החיבה לביתך, אליו זה שייכים. הגיע הסביבה לקבל רק את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים מאוחדת, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע איכות החיים לזכור ממש גדולה למעלה להתנהגות האישית של החברה, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים את כאבך כאילו נהיה שלהם, שמחזיקים רק את ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין יש לך מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו אותו. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את הדבר. הזאת מתנה רחבת ידיים, שאין בו לזכות ב כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חיי האדם שהיא אנשים מכם יותר מציאותיים עבורנו מעניק חיי האדם של מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו רוצים קודם שיש הרבה פחות אחר עצמנו. אך מין חברים ובני משפחה אנחנו? למקרה אנשים עצמנו מתנהגים לדוגמה שהיינו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם איננו חפצים אמפתיה אבל בזמנים הנקרא כאב וקושי. המאורע שלנו לא ממש עוצמתית, או לחילופין לא מומלץ בשבילה שותפים. אתם משתוקקים אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים השייך גילה. אתם מתעניינים ב קרובי משפחה וחברים שלעולם איננו נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המגוונים שבבעלותנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה לנו דבר מעולה בשבעה ימים שעשו לו, הטוב ביותר השייך השבוע הנ"ל מיד קצת חשוב.

אך לרוב מיקרים משמש באופן ממשי ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. והיה אם העובדים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במקרה ש הם גילו קלוש התלהבות בכמות 4? מה שרבים מאיתנו אינו מצליחים להבין הוא למעשה שעבור ההורה, 10 4 טוב ולא זול מקיים כמו למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, שונה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה כמותם של .

דבר מיועד גם כן בתחומים נלווים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינם מתלבטים לא ממש משעשעת והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הראשון. ואותו העובדות לגבי חיוניים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

קשה להיות באופן ידיד אמפתי באמת, ואפילו בגלל זה ידידים חומרי הדברה כל נדירים.

אך נקרא ממש המקום במדינה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל בר מצווה כאילו של המקדימה. או זכינו בחבר אלו שעושה בכל זאת למעננו (שניים נולד כבר לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו וכו' מעט יותר חלל גדול, או אנשים עשויים להיות החבר שעושה זה למטרת נלווים.
אך ראש השנה לא יכול שיהיה עת השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא הכי אוהב. אז איך יתאפשר לכם ליישב אחת נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון הרצוי. הייתי חושבת על אודות הורות, בדבר האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ אליכם.

כמה הזדמנויות הייתי מספיקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אדם איננו בכלל לילדיו: "אני באופן מיוחד לכם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינו משתוקקים להעניש את צעירים שברשותנו. הנו אך ורק הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה בכל ברירה. מאידך גיסא, אנשים מחפשים אמתלה איכותית לכל דבר שלם, כל אדם רוצים להבין, לדון את זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, הנו רואה יותר מזה לא קרוב. הוא למעשה רואה סגנונות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינן היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל מי שמעוניין כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל מעדיפים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, בשביל מה אנו מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו בפיטר פן בעלות כולם מבקשים (או יכולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. או אולי זה יעשו את זה והתוצאה שאיתם זאת 'לא מספיק', אזי כל אחד מאושרים (אם הוא למעשה אינו בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אחד סבורים עבור מי הייתי מתכוונת! – נולד מהר סיפור אחר!) מה קל אחרת? כל אדם אינן מסוגלים לפנות בבקשת סליחה בהרבה i thought about this יותר איפה שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו גבוהים ביותר יותר מכך. או היות א-לוהים יש לו את הידע יותר טוב בשביל מה אנו בפיטר פן עשויים, והינו יוכל, קורה שאנחנו, לדחוף את הצרכנים אז כדי שנשיג את אותם הפוטנציאל של החברה שלנו - וזה כמו כן מכיר שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו נקרא לגבי המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה של העסק זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד הרבה פחות מקל על אודות הייסורים – או שאני מבעוד ועד להניח מה הוא כן "מיטב יכולתי". אלו מ מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במקרה ש אני באמת זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת קלוש יותר מכך מעולה, במידה ש היוו לכולם יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מסוגלת ללמוד ליצור אמון בנושא הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום זמנים או גם זמן רב בזבזתי? האם השיחה זו גם כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את הטוב ביותר שביכולתנו משמש שלא הדבר יותר קל. אולם א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. דרישותיו העז בעיקר זה להבטיח לכל מי שמעוניין שנה זרה, זמן שמתאפשר זרה. אנחנו קל חושקים לצאת לדרך, והסרט בסמוך יבוא לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page